به گزارش بازار، بهرام رمضانی، مدیرعامل شرکت قند بیستون امروز در گفتوگویی اظهار کرد: کارخانه قند بیستون دارای دو فصل بهرهبرداری پاییزه و بهاره است. برداشت پاییزه از اوایل اردیبهشتماه آغاز و تا اواسط مرداد ادامه دارد.
ضربالاجل دادستان نهاوند برای ایمنسازی استخرهای کشاورزی
۱۷۲۱ دانش آموز آذربایجان غربی آموزش های ترافیکی را فرا گرفتند
ساختمان تجاری ناایمن در شهریار پلمب شد/شهرداری مکلف به پیگیری اصلاحات
علی الزیدی کیست؟ نخست وزیر اقتصادی برای خروج از بحران سیاسی
جهش قیمت نفت برنت به ۱۱۰.۱ دلار
پیشرفت فیزیکی آزادراه مشهد – چناران به ۳۲ درصد رسید
وقتی مهر معلم از خانهها طلوع میکند
اجرای ۲۳۱ طرح آبفا در آذربایجان غربی؛ طرح های بالای ۷۰درصد تکمیل می شومدیرعامل شرکت قند بیستون گفت: این مجموعه با پرداخت نقدی به کشاورزان و بدون هیچ بدهی بانکی، در مسیر تقویت تولید داخل و اشتغال پایدار گام برمیدارد.
به گزارش بازار، بهرام رمضانی، مدیرعامل شرکت قند بیستون امروز در گفتوگویی اظهار کرد: کارخانه قند بیستون دارای دو فصل بهرهبرداری پاییزه و بهاره است. برداشت پاییزه از اوایل اردیبهشتماه آغاز و تا اواسط مرداد ادامه دارد.
دیدگاهتان را بنویسید