×
×

ارتقای ایمنی و ساماندهی علائم ترافیکی در محور منبع آب به کهورستان شهرستان بندرخمیر

  • کد نوشته: 162598
  • ۱۰ بهمن
  • 75 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، علی دریانورد، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بندرخمیر، از انجام اقدامات متعددی در راستای افزایش ایمنی تردد و بهبود وضعیت علائم و تجهیزات ترافیکی در محور منبع آب به کهورستان این […]

    ارتقای ایمنی و ساماندهی علائم ترافیکی در محور منبع آب به
کهورستان شهرستان بندرخمیر

    به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، علی دریانورد، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بندرخمیر، از انجام اقدامات متعددی در راستای افزایش ایمنی تردد و بهبود وضعیت علائم و تجهیزات ترافیکی در محور منبع آب به کهورستان این شهرستان خبر داد.

    دریانورد اظهار داشت: در این عملیات، تعداد ۱۲ عدد تابلو مسیرنما در نقاط مورد نیاز این محور نصب گردید تا رانندگان بتوانند با سهولت و ایمنی بیشتری مسیر خود را شناسایی و طی کنند. همچنین ۵ عدد تابلو در محدوده گوربانی شست‌وشو و پاکسازی شد که این اقدام با هدف افزایش خوانایی تابلوها و ارتقای دید رانندگان، به‌ویژه در ساعات شب، انجام پذیرفت. در ادامه این اقدامات، تابلو گردش به چپ در مقابل اداره محیط زیست اصلاح و نصب شد تا نظم ترافیکی و ایمنی در این نقطه حساس افزایش یابد.

    در پایان خاطرنشان کرد: تابلو پلیس پیش از ایست بازرسی منبع آب نیز اصلاح و نصب گردید تا رانندگان پیش از رسیدن به ایست بازرسی، آگاهی لازم را داشته باشند و تردد با ایمنی بیشتری انجام شود.

    اخبار مشابه:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *