×
×

پزشکیان وارد اسلام‌آباد شد

  • کد نوشته: 214070
  • ۲ تیر
  • 6 بازدید
  • ۰
  • مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در بدو ورود به اسلام‌آباد پایتخت پاکستان، مورد استقبال رسمی آصف علی زرداری، رئیس جمهور، و شهباز شریف، نخست وزیر این کشور قرار گرفت.

    پزشکیان وارد اسلام‌آباد شد

    به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، هیات عالی رتبه کشورمان به ریاست پزشکیان در بدو ورود به فرودگاه نورخان از سوی رئیس جمهور و نخست‌وزیر پاکستان مورد استقبال قرار گرفتند.

    جمعی از مسئولان پاکستانی و نیز رضا امیری مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد در مراسم استقبال از رئیس جمهور ایران که به صورت زنده از تلویزیون ملی و سایر شبکه‌های خبری پاکستان پخش می‌شد، حضور یافتند.

    مسئولان پاکستانی مراسمی را در فرودگاه برای استقبال از رئیس جمهوری اسلامی ایران تدارک دیدند.

    اخبار مشابه:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *