×
×

رشد ۱۷ درصدی حمل مواد معدنی در هرمزگان

  • کد نوشته: 214400
  • ۳ تیر
  • 10 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، پرویز کرمی معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان با اشاره به رشد ۱۷ درصدی حمل مواد معدنی در دو ماه نخست سال ۱۴۰۵ در این استان گفت: این میزان رشد، نشان‌دهنده […]

    رشد ۱۷ درصدی حمل مواد معدنی در هرمزگان

    به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، پرویز کرمی معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان با اشاره به رشد ۱۷ درصدی حمل مواد معدنی در دو ماه نخست سال ۱۴۰۵ در این استان گفت: این میزان رشد، نشان‌دهنده پویایی بخش حمل‌ونقل و افزایش فعالیت‌های استخراج و فرآوری مواد معدنی است.

    وی اظهار کرد: هم‌اکنون وانت‌بارها سهم ۲۰ درصدی در جابه‌جایی کالا در استان را به خود اختصاص داده‌اند که این موضوع بیانگر اهمیت این بخش در زنجیره تأمین و توزیع کالا به‌ویژه برای کالاهای با حجم کمتر و مسافت‌های کوتاه است.

    معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان درباره شاخص‌های حمل کالاهای اساسی نیز افزود: با وجود برخی چالش‌ها، شاهد تلاش‌های مستمری در جهت روان‌سازی حمل این کالاها هستیم و حمل‌ونقل کارآمد کالاهای اساسی مانند گندم، روغن خام و برنج، نقشی حیاتی در امنیت غذایی منطقه و کشور ایفا می‌کند.

    کرمی در پایان بر عزم جدی این اداره‌کل در راستای بهبود مستمر زیرساخت‌ها و خدمات حمل‌ونقل در استان هرمزگان تأکید کرد و یادآور شد که همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی، لازمه دستیابی به اهداف توسعه‌ای در این حوزه است.

    اخبار مشابه:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *