به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، امید نصیبی نماینده مردم شهرستانهای ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با علیرضا امیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای فارس با هدف بررسی چالشهای حوزه راهداری این مناطق و آخرین وضعیت پروژههای جادههای روستایی دیدار کرد.
در این نشست، همچنین در خصوص رفع مشکلات موجود و ارتقای کیفیت مسیرهای مواصلاتی به گفتوگو و تبادل نظر پرداخته شد.
همچنین در این دیدار، تنی چند از معاونین و رؤسای ستادی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای فارس نیز حضور داشتند تا راهکارهای لازم برای شتاببخشی به روند پیشرفت پروژههای راهسازی روستایی در شهرستانهای مذکور بررسی شود.
ضربالاجل دادستان نهاوند برای ایمنسازی استخرهای کشاورزی










دیدگاهتان را بنویسید