×
×

چرا سود اقتصاد در اختیار شرکت‌های بزرگ است؟ | بار اشتغال بر دوش بنگاه‌های کوچک

  • کد نوشته: 215134
  • ۵ تیر
  • 7 بازدید
  • ۰
  • اقتصادآنلاین؛ چرا بخش بزرگی از سود اقتصاد ایران در اختیار تعداد محدودی شرکت قرار دارد، اما بار اصلی اشتغال کشور را بنگاه‌های کوچک و متوسط به دوش می‌کشند؟ عیسی منصوری، رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران به ساختار متفاوت سودآوری و اشتغال در اقتصاد ایران پرداخته و از تغییر نقش بازیگران اصلی اقتصاد در دوران تحریم […]

    اقتصادآنلاین؛ چرا بخش بزرگی از سود اقتصاد ایران در اختیار تعداد محدودی شرکت قرار دارد، اما بار اصلی اشتغال کشور را بنگاه‌های کوچک و متوسط به دوش می‌کشند؟

    عیسی منصوری، رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران به ساختار متفاوت سودآوری و اشتغال در اقتصاد ایران پرداخته و از تغییر نقش بازیگران اصلی اقتصاد در دوران تحریم و جنگ سخن گفته است.

    مشروح این اظهارات را در ویدئوی زیر ببینید.

     

    اخبار مشابه:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *