×
×

دستور مدیرعامل راه آهن برای آماده‌باش کامل شبکه ریلی در مراسم وداع با رهبر شهید

  • کد نوشته: 215305
  • ۶ تیر
  • 7 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، نشست کمیسیون عالی گراف حمل‌ونقل ریلی به ریاست جبارعلی ذاکری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن، با حضور قائم‌مقام مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران ستادی و مدیران کل مناطق به صورت حضوری و برخط در ساختمان مرکزی […]

    دستور مدیرعامل راه آهن برای آماده‌باش کامل شبکه ریلی در
مراسم وداع با رهبر شهید

    به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، نشست کمیسیون عالی گراف حمل‌ونقل ریلی به ریاست جبارعلی ذاکری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن، با حضور قائم‌مقام مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران ستادی و مدیران کل مناطق به صورت حضوری و برخط در ساختمان مرکزی شهدای راه آهن برگزار شد.

    مدیرعامل راه‌آهن در این نشست، با قدردانی از تلاش کارکنان صنعت ریلی، بر ضرورت افزایش آماده‌به‌کاری قطارهای مسافری بین‌شهری و حومه‌ای تأکید کرد و گفت: هماهنگی میان ستاد، مناطق و ناوگان عملیاتی راه‌آهن، زمینه ارائه خدمات ایمن، منظم و شایسته به مردم را فراهم می‌کند

    وی با اشاره به هدف‌گذاری حمل ۵۴ میلیون تن بار در سال جاری، افزایش تن کیلومتر، ثبت رکوردهای جدید حمل روزانه بار و استفاده حداکثری از ظرفیت خطوط و ناوگان باری را از برنامه‌های مهم راه‌آهن عنوان کرد.

    ذاکری تصریح کرد: همه ظرفیت‌های فنی، عملیاتی و انسانی راه‌آهن باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین آخرین وداع و تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب اسلامی به کار گرفته شود و در این مسیر، تمامی امکانات شبکه ریلی برای تسهیل جابه‌جایی مسافران و عزاداران بسیج خواهد شد.

    مدیرعامل راه‌آهن، حضور میدانی کارکنان و همدلی خانواده بزرگ صنعت ریلی را سرمایه‌ای ارزشمند دانست و خواستار همکاری حداکثری بخش‌های فنی، عملیاتی و پشتیبانی برای اجرای موفق این مأموریت ملی شد.

    میرحسن موسوی قائم‌مقام مدیرعامل راه‌آهن نیز خدمت‌رسانی به مردم و عزاداران را وظیفه‌ای ارزشمند برای مجموعه راه‌آهن دانست و بر آمادگی کامل کارکنان و عوامل عملیاتی برای ارائه خدمات ایمن و منظم تأکید کرد.

    وی هماهنگی میان بخش‌های مختلف راه‌آهن را عامل اصلی موفقیت این مأموریت دانست و خواستار حضور مسئولانه کارکنان با روحیه جهادی در این عرصه شد.

    در این نشست، عملکرد سه‌ماهه ادارات کل مناطق راه‌آهن در حوزه حمل‌ونقل بار و مسافر بررسی شد و ضمن تاکید بر جذب بارهای جدید، شناسایی ظرفیت‌های قابل انتقال از جاده به ریل و افزایش بهره‌وری شبکه ریلی، تصمیمات لازم برای افزایش سهم مناطق در شبکه حمل‌ونقل ریلی کشور اتخاذ شد.

    اخبار مشابه:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *