به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران به منظور تسریع روند بازآفرینی شهری در شهرضا، نشستی با حضور حبیب قاسمی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه در دفتر عبدالرضا گلپایگانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد.
در این دیدار، سه پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهرضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نخستین پروژه، مرمت و بهسازی بازار تاریخی شهرضاست که عملیات اجرایی آن آغاز شده و مقرر شد ادامه فرایند اجرایی با مشارکت شهرداری شهرضا، شرکت بازآفرینی شهری ایران و مالکان مغازههای محدوده بازار دنبال شود.
از دیگر پروژههای مطرح شده در این جلسه میتوان به احداث مجتمع آموزشی–فرهنگی در محله چاووشی، ساخت فرهنگسرا در محله ۵۰۰ دستگاه و تأمین قیر مورد نیاز جهت آسفالت معابر در محلات هدف اشاره کرد.
همچنین در این جلسه، گلپایگانی با تاکید بر محدودیت منابع مالی، خاطرنشان کرد: «با توجه به تنگناهای بودجهای، بخشی از هزینهها باید از محل داراییهای سرمایهای تامین شود.
وی در همین راستا گفت: ضروری است پروژههایی که ضمن برخورداری از پشتوانه اجتماعی، به بهبود کیفیت زندگی ساکنان محلات هدف منجر میشوند، به عنوان پروژههای اقدام مشترک تعریف شوند.
ضربالاجل دادستان نهاوند برای ایمنسازی استخرهای کشاورزی










دیدگاهتان را بنویسید