×
×

اراضی ملی در رامشیر خوزستان به ارزش ۸ میلیارد ریال به بیت‌المال بازگشت

  • کد نوشته: 215278
  • ۶ تیر
  • 2 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، علی عسکر موسوی، رئیس اداره راه و شهرسازی رامشیر، با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز رفع تصرف فوری در شهرستان بیان کرد: این عملیات شامل ۱۰۰ متر مربع زمین بود که با درایت نیروهای یگان حفاظت اراضی رفع تصرف شد و این اراضی به بیت‌المال بازگردانده شد. […]

    اراضی ملی در رامشیر خوزستان به ارزش ۸ میلیارد ریال به
بیت‌المال بازگشت

    به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، علی عسکر موسوی، رئیس اداره راه و شهرسازی رامشیر، با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز رفع تصرف فوری در شهرستان بیان کرد: این عملیات شامل ۱۰۰ متر مربع زمین بود که با درایت نیروهای یگان حفاظت اراضی رفع تصرف شد و این اراضی به بیت‌المال بازگردانده شد.

    وی افزود: ارزش این اراضی بیش از ۸ میلیارد ریال برآورد شده است که با هوشیاری و اقدامات به‌موقع یگان حفاظت، از دست سودجویان خارج گردید.

    موسوی ادامه داد: با تلاش و همت کارکنان یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و پشتیبانی عوامل انتظامی در شهرستان، این رفع تصرف در سطح شهرستان رامشیر اجرا شد و اقدامات قانونی لازم به عمل آمد.

    رئیس اداره راه و شهرسازی رامشیر بیان کرد: عوامل یگان حفاظت اراضی این اداره با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند.

    وی ضمن تقدیر از همکاری مقام قضایی و همراهی مقامات انتظامی استان در مبارزه با زمین‌خواری و حفظ حقوق بیت‌المال، از شهروندان خواست تا مشاهدات خود را از موارد زمین‌خواری به شماره پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ اعلام کنند.

    اخبار مشابه:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *