به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، علی محمد لطفی با تأکید بر اهمیت خطکشی راهها در افزایش ایمنی تردد اظهار کرد: با هدف ارتقای ضریب ایمنی، هدایت بهتر رانندگان و کاهش سوانح رانندگی، عملیات خطکشی در محورهای اصلی، فرعی و پرتردد استان بهصورت مستمر در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: در سه ماه گذشته، ۲۳۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی مازندران با استفاده از رنگهای ترافیکی استاندارد و مطابق با ضوابط فنی، خطکشی شده است.
رئیس اداره ایمنی راه استان خاطرنشان کرد: اجرای خطکشی محورها بهویژه در مسیرهای پرتردد، نقش مهمی در افزایش دید رانندگان، هدایت صحیح وسایل نقلیه، کاهش انحراف از مسیر و پیشگیری از وقوع تصادفات دارد.
لطفی تصریح کرد: این عملیات با اولویت محورهایی که به دلیل شرایط جوی، تردد بالا و استهلاک، نیازمند تجدید خطکشی بودند، انجام شده است.
وی ادامه داد: نگهداری و بهروزرسانی علائم و تجهیزات ایمنی راهها از مهمترین برنامههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان است و در طول سال با توجه به نیاز محورهای مختلف ادامه خواهد داشت.
رئیس اداره ایمنی راه استان از رانندگان خواست ضمن رعایت سرعت مطمئنه، توجه کامل به علائم و خطوط ترافیکی داشته باشند تا با همکاری همه کاربران جادهای، شاهد کاهش حوادث رانندگی و افزایش ایمنی سفرها در محورهای استان باشیم.
ضربالاجل دادستان نهاوند برای ایمنسازی استخرهای کشاورزی










دیدگاهتان را بنویسید