×
×

خط کشی بیش از ۲۹۰۰ کیلومتر از سطح محورهای استان کرمان طی سه ماه گذشته

  • کد نوشته: 215435
  • ۶ تیر
  • 3 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان) علی عبداللهی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان اظهار داشت: طی سه ماه گذشته اجرای عملیات گسترده خط‌کشی ۲ هزار و ۹۱۰ کیلومتر از راه‌های شریانی، اصلی و فرعی استان با هدف ارتقای ایمنی راه و افزایش دید رانندگان انجام شده است. وی افزود: خط‌کشی […]

    خط کشی بیش از ۲۹۰۰ کیلومتر از سطح محورهای استان کرمان طی سه
ماه گذشته

    به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان) علی عبداللهی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان اظهار داشت: طی سه ماه گذشته اجرای عملیات گسترده خط‌کشی ۲ هزار و ۹۱۰ کیلومتر از راه‌های شریانی، اصلی و فرعی استان با هدف ارتقای ایمنی راه و افزایش دید رانندگان انجام شده است.

    وی افزود: خط‌کشی محورهای مواصلاتی یکی از مؤثرترین اقدامات راهداری در کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی و بهبود دید مسیر برای رانندگان به شمار می‌رود و در همین راستا، عملیات اجرایی در سطح گسترده‌ای از راه‌های استان کرمان اجرا شده است.

    عبداللهی بیان داشت: در سه ماه گذشته، ۲ هزار و ۹۱۰ کیلومتر از راه‌های استان کرمان با اولویت محورهایی که به دلیل شرایط جوی، تردد بالا و استهلاک، نیازمند تجدید خط کشی بوده اند انجام شده است تا ایمنی کاربران جاده‌ای نیز افزایش یابد.

    مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان خاطرنشان کرد: این اداره کل با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود، اجرای برنامه‌های ایمن‌سازی راه‌ها از جمله خط‌کشی، نصب و به‌روزرسانی علائم و سایر اقدامات مرتبط را در سطح محورهای استان تا پایان سال ادامه خواهد داد تا شاهد ارتقای هرچه بیشتر ایمنی تردد و کاهش سوانح جاده‌ای باشیم.

    اخبار مشابه:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *