×
×

بیش از ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در دشت آزادگان خوزستان رفع تصرف شد

  • کد نوشته: 216076
  • ۷ تیر
  • 5 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، حسین شریفی، رئیس اداره راه و شهرسازی دشت آزادگان، با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز رفع تصرف فوری در شهرستان بیان کرد: این عملیات شامل ۲۰۰ متر مربع زمین بود که با درایت نیروهای یگان حفاظت اراضی رفع تصرف شد و این اراضی به بیت‌المال بازگردانده شد. […]

    بیش از ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در دشت آزادگان خوزستان رفع
تصرف شد

    به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، حسین شریفی، رئیس اداره راه و شهرسازی دشت آزادگان، با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز رفع تصرف فوری در شهرستان بیان کرد: این عملیات شامل ۲۰۰ متر مربع زمین بود که با درایت نیروهای یگان حفاظت اراضی رفع تصرف شد و این اراضی به بیت‌المال بازگردانده شد.

    وی با اعلام اینکه مساحت این اراضی رفع تصرف شده ۲۰۰ متر مربع است، گفت: ارزش این اراضی بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است که با هوشیاری و اقدامات به‌موقع یگان حفاظت، از دست سودجویان خارج گردید.

    شریفی افزود: با تلاش و همت کارکنان یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و پشتیبانی عوامل انتظامی در شهرستان، این رفع تصرف در سطح شهرستان دشت آزادگان اجرا شد و اقدامات قانونی لازم به عمل آمد.

    رئیس اداره راه و شهرسازی دشت آزادگان بیان کرد: عوامل یگان حفاظت اراضی این اداره با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند.

    وی ضمن تقدیر از همکاری مقام قضایی و همراهی مقامات انتظامی استان در مبارزه با زمین‌خواری و حفظ حقوق بیت‌المال، از شهروندان خواست تا مشاهدات خود را از موارد زمین‌خواری به شماره پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ اعلام کنند.

    اخبار مشابه:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *