به گزارش خبرآنلاین از خبرگزاری دانشجو، مسعود تجریشی، رئیس دانشگاه شریف گفت: در جلسه شب گذشته که با حضور وزیر علوم برگزار شد بر اساس جمعبندی انجامشده، فعالیتهای آموزشی این دانشگاه بدون هیچ تغییری و طبق روال عادی بهصورت حضوری ادامه خواهد داشت.
وی افزود: برنامهای برای مجازی شدن کلاسها در دستور کار نیست.
به گزارش دانشجو، از ابتدای هفته که نیمسال دوم دانشگاهها با تاخیر یک ماهه و به صورت حضوری آغاز شده تجمعات دانشجویی در چند دانشگاه برگزار شد و در حاشیه این تجمعات عدهای دانشجونما تلاش کردند که فضای دانشگاه را به تشنج بکشانند که با هوشیاری دانشجویان نتوانستد به اهداف خود برسند.
۲۳۳۲۳۳
ضربالاجل دادستان نهاوند برای ایمنسازی استخرهای کشاورزی










دیدگاهتان را بنویسید