ضربالاجل دادستان نهاوند برای ایمنسازی استخرهای کشاورزی
۱۷۲۱ دانش آموز آذربایجان غربی آموزش های ترافیکی را فرا گرفتند
ساختمان تجاری ناایمن در شهریار پلمب شد/شهرداری مکلف به پیگیری اصلاحات
علی الزیدی کیست؟ نخست وزیر اقتصادی برای خروج از بحران سیاسی
جهش قیمت نفت برنت به ۱۱۰.۱ دلار
پیشرفت فیزیکی آزادراه مشهد – چناران به ۳۲ درصد رسید
وقتی مهر معلم از خانهها طلوع میکند
اجرای ۲۳۱ طرح آبفا در آذربایجان غربی؛ طرح های بالای ۷۰درصد تکمیل می شو
قطع ۱۲ ساعته آب در انتظار برخی مشترکان آب تهران است
با روی کار آمدن دولت چهاردهم، انتقادات متعددی از سوی هیات دولت در مورد واردات بنزین و فروش آن به نرخ مصوب مطرح شد.
بر اساس مصوبه جدید هیئت وزیران دولت چهاردهم، نرخ سوخت مایع و گاز نیروگاههای برق در سال جدید ۵۰ درصد افزایش یافته است.
انوش نوریاسفندیاری، کارشناس حوزه آب، هشدار داد که برداشت ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیارد متر مکعبی اضافی از ذخایر ثابت آب زیرزمینی کشور، بیش از ۳۰۰ دشت را با فاجعه فرونشست روبهرو کرده و شهرهایی مانند تهران و اصفهان در معرض خسارات جدی قرار گرفتهاند.
سخنگوی دولت با رد هرگونه تصمیمگیری بدون اطلاعرسانی به مردم، اعلام کرد که هدف دولت، مدیریت مصرف سوخت است نه گران کردن آن. فاطمه مهاجرانی همچنین از برنامههای گسترده برای کاهش ناترازی برق خبر داد و گفت که دولت با اجرای ۱۴ پروژه کلان، توسعه انرژی خورشیدی و نصب پنل در اماکن عمومی، به دنبال بهینهسازی مصرف و افزایش تولید برق است.
فرماندار پردیس گفت: بر اساس اعلام مسئولان مربوطه، پس از بارشهای اخیر میزان پر شدگی سد لتیان به عنوان یکی از منابع مهم تامین کننده آب آشامیدنی شهر تهران و شهرستان پردیس ۲۴ درصد است.
وزیر نفت گفت: طبیعتاً، اگر به نقطهای برسیم که بخواهند محدودیتهایی (در فروش نفت ایران) ایجاد کنند، ما هم تدابیر لازم را اتخاذ کردهایم. انشاءالله با توکل به خدا، این کار قابل انجام خواهد بود.
به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی مصرف بنزین در دو روز گذشته به ۱۳۴ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر رسید.این متن رابازنویسی کن
وزیر نفت در خصوص تهدیدهایی که مطرح میشود مبنی بر کاهش صادرات نفت خام بیان کرد: این یک خیال و آرزوی خام است که محقق نخواهد شد. ما تدابیر لازم را اندیشیدهایم و به مردم اطمینان میدهم که حتی در شرایط دشوار نیز تدابیر اتخاذ شده مانع از تحقق این تهدیدات خواهد شد.
وزیر نفت ایران در گفتوگوی تلفنی با همتای عراقی خود گفت: فروش نفت ایران در چارچوب معیارهای پذیرفتهشده در تعاملات مرتبط با تجارت نفت انجام میشود.
محمد بهرامی، نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: بنزین منابع ملی است و دلیلی ندارد که فقط به دارندگان خودرو تخصیص داده شود و کسی که خودرویی ندارد از این ثروت ملی بیبهره بماند.
در حالی که گزارشها از توقف نفتکشهای حامل نفت ایران در نزدیکی مالزی حکایت دارند، دولت آمریکا با اعمال تحریمهای جدید، فشار بر صادرات انرژی ایران را افزایش داده است. با این حال، همزمان با این اقدامات، دونالد ترامپ با ارسال نامهای به رهبر انقلاب، درخواست مذاکره کرده است. این تناقض در سیاستهای واشنگتن، ابهامات جدیدی درباره رویکرد واقعی آمریکا در قبال ایران ایجاد کرده است.